Hela min dag

Heeej på er! Nu sitter jag vid datorn igen efter en toppendag! Louise och jag drog ju iväg och handlade melon och lite mackor sen plockade vi upp Jossan och skulle dra till malmön men när vi kommer en bit på vägen inser vi att dom skulle stänga av den vägen hela förmiddagen för reparation så vi vände och drog ut till gropen ist. Där var vi och solade och badade hela dagen, väldigt mysigt! Det var vi och två tjejer vid hela gropen så det var väldigt lugnt och skönt, Jossan åkte hem vid två och då spelade Louise och jag kort och åt massa vattenmelon, mums!

Vid fyra åkte jag hem och gick ut med Molly sen direkt vidare till Johans föräldrar där dom, Johan, jag, Anna och mormoren grillade massa kött och halloumi, åt potatisgrattäng, sallad och annat gott! Sen fick vi glass med någon kaka till och jordgubbar och hallon till efterrätt, så himla gott! Vid halv åtta ungefär åkte vi hem mätta och nöjda.
     Vi har precis slängt på två snabba maskiner med tvätt och så, ska nog ta en dusch snart sen bara slappa. Ska fixa lite saker tills i morgon också för sväronen ville att Molly skulle sova hos dom i morgon när dom ändå var hundvakt och ja det är ju så klart okej! Vi sa att dom får säga till om dom vill ha kvar henne lite ibland sådär nu när dom ska ha henne i typ tre veckor varje dag, fast sååå ofta får hon inte sova kvar, vi vill ju ha hem henne också, lilla pluttan!


Tröttisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0