Hemma från Ikea

Nuu är jag hemma igen! Jag hämtade upp L* på stan sen åkte vi till Ikea och gick runt där, åt lunch osv. Jag var osäker på vägen dit men L* Hade bättre koll så hon förklarade vägen, haha! När vi kom hem till köping igen så åkte vi hem till mig så fick hon se hur jag bor och träffa Molly, tog en liten promenad och så fick hon hålla Mollsan vilket hon verkligen gillade. Efter det lämnade vi Molly och så gick vi hem till henne där hon, jag och hennes mamma skulle skriva på lite papper som jag sen postade på vägen hem. Träffade även på Maria när jag var på väg hem så stod och pratade med henne ett tag, mycket trevligt! Nu ska jag gosa loss med min bebis ett tag och sen när Jompa kommer hem ska vi ut och springa, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0