Hur träningen har gått

Alla måsten som städning och sånt är fixat och så har vi klippt Mollys klor och borstat henne och haft lite hundmassage och massa mys. Kom precis ut ur duschen och sitter i min one piece  nu, snart blir det film och massa gott med mina hjärtan. Ikväll ska vi unna oss och äta lite av allt vi har hemma så det blir morötter och dipp, glass med maränger och jordgubbar och varsin chokladbit, mums!

Förresten, jag tänkte ju att jag skulle säga hur det gick med träningen i veckan! Jag sa ju förra söndagen att jag skulle försöka träna/gå ut och gå varje dag hela veckan och jag tycker att jag har lyckats bra! Måndag till fredag powerwalkade jag 30 minuter varje morgon sen måndag och tisdag så tränade jag även hemma med sittups och sånt. I onsdags gick även en 6km lång pw på kvällen och sen idag så var jag ute och gick i skogen i 60 minuter, duktigt va? Självklart skulle jag kunnat träna mer tycker jag nog, men det får jag försöka göra den här veckan! Och ingen köpmat ska jag få äta, om jag köper mat så måste det vara en sallad, ingen kebab, hamburgare eller thai! Och som vanligt bara godis på helgen och jag får bara köpa en gång under helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0