Jobb och plugg

Nu är jag hemma från jobbet igen och jag måste säga att jag verkligen älskar mitt jobb! All personal och alla elever är så underbara och jag skrattar nästan hela dagarna! Jag skulle så gärna vilja få ett vik. till hösten men tyvärr ligger folk innan mig för att få dom, dock fick jag höra idag att dom andra tre som är timmisar med mig på mina ställen har fått andra jobb eller fått vik. så det är bara jag kvar där som oftast är där, så har jag tur kommer jag få jobba massor! Dock kommer dom så klart få in andra vikarier men jag ligger väldigt bra till, awsome! Fast helst skulle jag vilja plugga nu till hösten (alltså mer än bara matten som är tänkt nu) så jag kan få fast jobb snart men hösten 2012 då ska jag fan också få plugga!

Nu ska jag slappa vid datorn en stund innan Jompa kommer hem med Molly (hon får sova hemma ikväll ist) sen ska jag laga mat och mysa med mina hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0