Mobil djungeln

Efter jobbet så drog Jompa och jag ut till sväronen och fikade och var sociala ett tag innan vi tog med Molly hem, så nu sitter vi vid varsin dator och ska väl snart göra lite mat. Båda sitter och kollar på mobiler för vi vill ha nya, dock vet ingen vad man ska ha, har ni några förslag? Jag vill kunna ha massa appar och sånt men ah vet ju absolut inget om mobiler så ge mig lite info och tips tack!

Ikväll blir det nog bara mys här hemma, Jompa och jag var osams i natt på varsit håll så vi behöver nog umgås. Haha alltså Johan drömde att vi bråkade och jag vaknade inatt av att Johan skällde ut mig totalt så jag sov oroligt efter det för att jag inte visste om han hade menat allvar eller pratat i sömnen, hahaha! Stört men ah ändå ganska vanligt här hemma..


?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0