Nu har vi kalasat för fullt!

Oj vilket kalas det blev, två stora kisspölar gjorda av Agnes själv och ett sprucket glas, massa fina presenter till Jompa och mätta gäster på kakor, bullar och tårta. Dock blev det mycket fika kvar som Johan nog ska bjuda grabbarna på och jobbet så slipper jag stoppa frysen full, haha! Johan har iaf fått massa fint idag, öl och ett "ölställ", roliga egenpåhittade presentkort, lotter, en solstol med ölhållare, en agillytitunnel, godis och massa mer. Av mig fick han en keps, en t-shirt, mjukisbyxor och lite godis. Sen fick Johan och jag ett paket tillsammans av min moster med hennes man som vi skulle öppna senare så när nästan alla gått så öppnade vi och då var det kroppspennor, hahahha!
    Nu är vi helt slut efter att ha städat undan och haft oss så ska slappa en stund nu och kanske ta en dusch innan det är dags att krypa ner i sängen!


Hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0