Snart dags för en pw

Hej på er!
Tror ni jag var i tid till jobbet i morse? Nehej då, men kom bara liiite sent.. Men ja, dagen har gått så fort och varit riktigt roligt, jag och två elever var upp på stan och kollade lite och när vi kom tillbaka fick vi marängswish (?) med jordgubbar till fika, såå gott! Har nästan nyss kommit hem så ska byta om nu sen dra ut på en lång pw med Louise, känner att jag måste röra på mig!

I morgon ska jag träffa L* (Tjejen jag är kontaktperson åt) och jag hade lovat att vi skulle åka och bada om det var fint väder men nu ska det regna så jag funderar på om vi ska åka till V-ås och gå på ikea och shoppa lite eller om vi ska gå och fika här i stan. Ska kolla kontot ikväll och se vad jag har råd med, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0