Söndagsplikter

Linda plockade upp mig sen åkte vi till Kungsör och hämtade Jennifer, efter det blev det en tur på tuna park där jag köpte lite ramar för att sätta foton på Molly i och sen en födelsedagspresent till Jompa. Kom hem igen vid fyra och då hade hjärtat diskat och gjort rent akvariet så jag skrev en inköpslista och så åkte vi och veckohandlade. När vi kom hem mötte vi min moster och hennes man så dom följde men in en stund och pratade, när dom åkt så damsög, vattnade, torkade badrummet och bäddade jag och nu väntar jag på att maten ska bli klar. Hamburgare i bröd med pommes blir det idag, fort och gott! Ikväll ska jag nog ta ett bad med lite hårinpackning och ansiktsmask och bara ladda inför jobb i morgon, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0