1 juni 2011

God morgon!
Idag var jag också sjukt trött, vaknade inte ens när Johan gick upp men vid halv sju var det bara att släpa sig upp, har precis ätit frukost så nu ska jag gå och fixa mig och sen ut med Mollsan. Idag är det mycket jag ska hinna med, eller nej inte egentligen men allt ligger så tätt så det är lite bråttom med allt, först jobbar jag 8-13 på Nyckel, efter det ska jag hem och ut med M lite fort sen 13.30 ska jag träffa min engelskalärare och få veta betyget (håll tummarna!!) och sen vid 14.00 börjar min tid i tvättstugan så då skulle jag behöva vara hemma tills det så jag verkligen hinner klart! Om jag inte känner mig så förkyld sen som jag gör nu så hoppas jag att jag hinner ut och gå en sväng med senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0