14 juni 2011

Idag vaknade jag pigg som en lärka vid åtta men låg och mös i sängen till nio, har ätit och allt sånt som vanligt nu på morgonen och sen har jag ringt till veterinären. Dom trodde att Molly kanske har rävskabb eller svamp i öronen, usch! Men fick en tid redan på torsdag så det känns väldigt bra! Idag har jag inget roligt alls planerat, ska städa, diska, pumpa min cykel och sånt. Sen hoppas jag att Anna vill hänga med mig och köpa lite frön till balkongen också!

Haha förresten, igår kväll bestämde jag mig för att titta på film, Jompa hade ingen lust så jag satte mig vid min dator med hörlurar för att inte störa/bli störd. Johan satte sig bredvid bara för att hjälpa mig lite fort och sen satt han kvar, först trodde jag han tittade på tv men efter ett tag insåg jag att han kikade på filmen som jag såg på. Hela filmen satt han där och tittade utan ljud och med bara bild och text. När jag efter filmen frågade varför han inte bad mig ta bort hörlurarna svarade han "Men jag skulle ju inte titta på heela filmen.." Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0