15 juni 2011

Hej på dig kära onsdag!
Jag ska snart in i duschen och sen ska jag tjata på Anna om att hon ska med mig och köpa lite fröer som jag kan plantera och kanske kika efter något mer kul. Sen måste jag vika lite tvätt och sånt också. Vid fem ska jag och Molly åka hem till Elisabeth i Arboga och fira att hon fyllde år förra veckan, smörgåstårta skulle vi få, mums! Efter det så åker vi hem till mamma för myskväll och så sover vi där tills i morgon.

Dom ringde självklart från jobbet idag och undrade om jag kunde komma i morgon, men jag sa nej eftersom jag även ska iväg till veterinären med Molly men på fredag ska jag in och jobba hela dagen, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0