19 juni 2011

Det blev sent igår så jag sov ända till elva idag, låg och filurade ett tag och sen dök Jompa och Molly upp med frukost på sängen, myyys! Så vi åt och sen låg alla tre och gosade ett bra tag. Skulle ta tag i städningen direkt efter men fastnade lite i super mario på fejjan, haha! Älskar det, hade det när jag var liten på datorn med och det är ju såå kul! Men ah nu ska jag städa och fixa akvariet och Jomp ska diska, sen ska vi nog ut och busa med bebisen innan vi måste dra och handla.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Är besserwisser nu, enda heter det. ;P "ända" = rumpa. men jag älskar dig ändå gullefjutt!=)fast du stavar fel ibland :) <3

2011-06-19 @ 19:15:06
URL: http://josefiineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0