23 juni 2011

Hej regniga torsdag!
Jag är så sur just nu! Jag hade planerat att ta en pw idag med när jag vaknade och ändå skulle ut med Mollsan men ist har jag sovit skit illa inatt eftersom det har åskat så hela sängen skakade sen har det varit strömavbrott i typ fyra timmar med såg jag och nu bara öser det ner regn. Dock får det hellre regna idag än i morgon så klart men ändå! Jag ville ju ut och gå mycket och sen insåg jag när jag var ut och kissade M att min "regnjacka" läcker in när det regnar så här mycket, kul! Ska slöa inne hela förmiddagen nu sen klockan två ska jag till veterinären med M på återbesök, Anna ska följa med ifall om hon skulle få för sig att krångla lite.. Efter det ska jag hem och fixa iordning för klockan fem är det valpkurs, utomhus och varken J eller jag har ju några regnkläder så det kommer ju inte bli så roligt, hoppas att det hinner sluta regna!

Har även hunnit ringa till en som har hand om det där med kontaktperson eftersom jag ville veta om mötet blir av nästa vecka, men hon var ledig så jag lämnade ett meddelande och hoppas att hon ringer på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0