29 juni 2011

Det blev en skön dag på jobbet idag, det blåste ju lite så det var inte olidligt att vara ute med ungdommarna heller. Efter jobbet åkte jag hem till en väldigt tom lägenhet, Mollsan var ute hos sväronen och Jompa drog och hämtade henne, så jag satte mig och bara slappade ett tag innan jag fixade maten och sånt. Nu har vi ätit och fixat iordning matlådorna så nu väntar jag in Louise för vi ska ut på en pw, andra för idag men det är verkligen något jag gillar, orkar inte träna hemma varje kväll men en pw är det inga problem med, speciellt inte om man har en kompis att gå med!

Har hunnit träna Molly en snabbis också och nu fixar hon typ uppgiften tills i morgon på hundkusen, najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0