30 juni 2011

Hej på er!
Gick som vanligt upp vid åtta och drog med mig Molly ut på en pw, har nyss ätit en awsome frukost med en smörgås, en finncrisp, ett ägg och lite jordgubbskräm med mjölk, mums! Det är en timme kvar till jag börjar jobba men jag är typ klar, ska borsta tänderna och byta om bara, så tror jag ska passa på att packa lite till valpkursen i kväll. Jobbar till fyra sen drar jag hem och hämtar bilen sen iväg och hämtar Mollsan sen invänta Jompa och klockan fem är det valpkurs, alltid lite stressigt men vi gör så gott det går för att komma i tid och oftast hinner vi!

Trodde förresten att det skulle regna idag men det verkar ju inte som det just nu, håller tummarna för att jag kan åka iväg med någon elev och bada idag, har inte haft turen i veckan att få åka med men idag kanske, har alltid med mig badkläderna för säkerhetsskull, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0