4 juni 2011

Nu lever jag igen! Jag skulle ju bara ta något glas med vin igår men det blev visst lite mer än så.. Men ah kvällen var väl okej, absolut inte mer än okej men det var nog inte min typ av människor bara, tog min cykel och vinglade hem vid tolv iaf. Vaknade vid tio idag och nu har jag ätit frukost, ska kasta ihop lite saker nu och sen ska Jossan och jag ta bilen ut till malmön för att sola, kanske doppa fötterna med. Molly får vara med Jompa tills han ska dra sen får hon vara själv en stund tills vi kommer tillbaka. Ikväll ska Jossan, jag och Molly ha mys här, Jossan vill äta kebab, jag vill ha thai och Molly får hundmat, haha!

Nej nu ska jag kasta på mig bikinin! 23 grader i skuggan redan ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0