7 juni 2011

Kul att vakna upp av att det låter massor i trappen och inse att "Faaan det var idag dom skulle runt i alla lägenheter i porten och borra" så jag kastade på mig kläderna och 10 minuter från att jag insåg det så ringde det på dörren, haha! Och okej det är ju skönt att få det avklarat direkt på morgonen tänkte jag men nej då avslutar dom med att säga "vi kommer tillbaka i eftermiddag och kontrollmäter" kul!

Aja men nu är jag ju vaken iaf (skulle dock ändå upp senast nio) så det är väl bara att ta med Molly ut en sväng och se ta tag i dagen, jag måste diska, plantera och lite sånt. Ikväll ska jag bort på middag så jag måste nog bestämma kläder också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0