Balkongsinredning

Jag sitter i planteringstankar och lite inredningsfunderingar.. Våran balkong har alltid varit så tråkig så nu har jag lagt ut en "bambumatta" och det blev fint, sen har jag ju planterat jordgubbar, tomat, gurka, dill och vitlök och idag fick vi två blomlådor av Jompas mormor som vi ska plantera i. Funderar på att sätta sallad, morötter (som J har bestämt) men sen vet jag inte riktigt, kanske rädisor eller något. Blommor har jag hoppat helt men kanske någon liten att ha på bordet, det är ju bättre med saker man kan äta! Sen skulle jag vilja ha någon lykta eller något fint också men får se vad jag hittar på, har ni några ideér?

Sitter och googlar bilder på balkonger nu och det är så mycket jag skulle vilja göra, ha massa blommor och grönsaker, ha en solstol eller två och en fin matta och finare möbler. Men ah, helst skulle jag nog vilja ha en stor altan till ett fint hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0