Flytt

Vi har hållit på och hjälpt Johans mormor att flytta hela dagen, Johan och alla karlar körde flyttlassen och Anna, jag, svärmamsen och Annas "moster" packade upp allt, och mormoren så klart! Vid fem åkte jag och Anna hit och gick ut med Molly sen stannade jag kvar hemma för dom skulle äta pizza och jag ville inte ha det. Håller på med kycklingklubbor, couscous, sallad och lite sånt nu, ska bli så gott! Sen fick vi även en slant var av mormoren som tack för hjälpen, alldeles för mycket men det är svårt att säga nej fint. Jompa fick iaf pengarna av mig så är jag skyldig honom liite mindre nu, hah!

Nej nu ska jag ut och titta till maten, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0