Min dag hittills

Vi kom till örebro redan halv åtta i morse och då började vi leka för fulla muggar! Vid nio gick vi ut till lekparken där Benjamin cyklade och hade sig, sen drog vi till donken för lite lunch, B fick en happy meal och Louise och jag åt en varsin sallad. Sen gick vi hem och då somnade B direkt eftersom han var så trött, L och jag småkollade på tv och pratade lite tills Ed kom hem.

Vid tre var vi hemma i Köping och då drog jag ner på stan med Anna, vi tänkte lyxa lite med en fika så hon köpte en istea och jag en islatte, det var så sjukt äckligt alltså! Jag älskar att göra islatte själv men den där kunde jag inte dricka, tog två små sippar sen lämnade vi allt vi hade köpt och drog. På vägen hem mötte vi Johanna som jag sen gick med och pratade sista biten och nu sitter jag här i soffan och är trött. Jag är täppt i näsan och känner mig seg i huvudet och nu ringde nyss Anna och Johan och sa att det nog är något strul med Mollys öron för hon har kliat sig sjukt mycket den senaste tiden. Men dom hade inte tidsbokning på djurkliniken nu så får ringa i morgon och prata med dom, usch stackarn!


Min lilla bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0