Min eftermiddag

Efter jobbet gick jag hem till min älskade prinsessa och så tog vi oss en promenad och när vi kom hem så övade vi lite lydnad och sånt. Efter lite grejande så gick Anna och jag till Lidl och handlade lite småsaker och sen drog jag hem och gjorde en islatte och åt lite finnkrisps, så gott! Islatte är verkligen min nya besatthet! 
    Nu var nyss Johan hem och vände på fem minuter för han har match så jag blir helt själv ikväll. Ska laga lite kläder nu och sen sy ihop Mollys älskade tiger som har spruckit i hela nacken och sen ska jag laga lite mat. Får se vad det blir efter det, är sugen på en lång promenad men får se hur vädret är och om någon vill med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0