Mollyfix gör Sara trött igen

Jag drog ju hem till Louise idag med Molly, hon hade askul och ville busa med deras hund men han orkade inte med henne så han låg bara och sov. Dom fick gäster också så då åt vi smörgåstårta, mums! Vid tre drog hon, jag och Jonna till Arboga, träffade på lite trevligt folk och kollade som sagt på karnevalståget. Kom hem vid sju och då gjorde Jompa iordning färskpotatis, köttbullar och sill, efter det har vi gjort rent Mollys öron och klippt hennes klor, ska snart spruta i lite medicin i öronen med fast nu sover hon så väntar en stund. Hade tänkt att jag skulle hitta på något roligt ikväll men nu är jag supertrött igen så ska nog stanna hemma med mina hjärtan, ta en skön promenad och kolla på någon film typ. Låter bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0