Ner på stan en sväng

Jag har inte gjort något speciellt idag, har lekt med Molly och sen tränat henne och hon fixade "vacker tass" så fint, filmade det till Jompa med, hehe! Sen har jag ringt och ringt massa samtal och till slut fick jag tag i en person så nu väntar jag bara på en tid för ett möte med en tjej som jag kanske ska bli kontaktperson åt, ska träffa henne och hennes föräldrar och se hur det känns, spännande!

Nu ska jag och Molly kila över till Anna, M får stanna där en stund medan vi springer ner på stan och köper lite tyg, jag ska låna symanskinen sen och sy en sjal / scarf till M, hoppas det blir bra!


Något sånt här hade jag tänkt, dock vet jag inte om den ska knytas på eller sitta på halsbandet. Vill
ju inte att den glider runt massor och stör och det gör den nog tyvärr om den sitter på halsbandet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0