Snurrig kväll

Fy fan vilken eftermiddag, haha! Anna gav förslag på hur jag skulle sy sjalen och eftersom jag bara hade så lätta allternativ så trodde jag hennes ideér var bäst (brukar alltid tro att hon har rätt av någon dum anledning) så ja då gjorde jag som hon sa och det fick vi ångra stort, hahaha! Det blev så jävla komplicerat och kaos och det slutade med att vi båda höll på att bryta ihop för vi var så arga. Efter att det äntligen blev klart, ganska sött blev det med så gick vi iaf hem hit och gjorde mat. Jag testade något nytt som blev helt okej. Sen gick vi ut och gick med Molly och så pratade jag om kläder och inser att jag totalt glömt bort kvällens tvätt-tid så vi halft springer tillbaka och ner i tvättstugan (2 timmar sena) och ser att allt är fullbokat i nästan en vecka så det var bara att sätta igång. Nu är allt upphängt i lägenheten överallt eftersom jag inte hann torka det så nu gäller det att hålla Molly borta från det, hehe.

Ska snart kila och lägga mig med mitt hjärta. Och appropå hjärta så tror jag inte att Jompa är lika kär i mig som jag är i honom....

S- Men Johaaaaaaan, snälla!
J - Leave me aloooneeeee!!

Hahahahhaha!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0