Storshopping!

Nu har jag krupit ner i soffan till bb i min nya onepiece, hihi! Skickade nyss en bild med allt jag handlat men nej det kom inte upp, men jag har handlat massor! Köpte tre baslinnen, ett spettslinne, ett finare linne, en t-shirt, en tunn tröja, korta blåa shorts, parfym, hylla och ljusstakar till sovrummet och det bästa av allt, min onepiece! Vågar dock inte kolla kontot nu, haha!

Efter att vi hade varit inne i stan åkte vi ut till Ikea och sen citygross och handlade lite grillsaker och sen åkte vi hem till sväronen och grillade med dom. Vi åt sååå mycket mat, kött, kyckling, korvar, grillad färskpotatis, potatissallad, tomater, bea och massa gott. Sen blev det lite tårta till efterrätt, så himla mysigt! Vid nio taget så var vi så trötta och mätta att vi packade ihop och åkte hem. Nu blir det mys i soffan resten av kvällen för sen har jag massor jag vill göra i morgon!



Gjorde ett litet kollage med några av sakerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0