Stressigt och tröttigt

Gud vilken stress jag har haft ett tag idag! Jobbet gick bra och allt rullade på men sen när jag slutade var det asvarmt och så skulle jag stressa hem, hämta bilen, hämta Molly sen stressa hem igen, allt på 30minuter, efter det kastade vi oss i bilen och åkte till valpkursen i hettan. Men kursen gick bra och det var riktigt roligt! Både Johan och jag längtar tills nästa vecka för då skulle vi göra massa roliga saker dock är det sista gången och det känns inte så roligt. Efter kursen köpte vi mat på sibylla vilket jag såklart ångrar nu efteråt, känns så dumt att äta sån mat när man har tränat och hållit på i veckan, men jaja man måste ju äta! Nu blir det bara slapp i soffan resten av kvällen, är sjukt trött!

Sen fick jag hem maaassa viktiga papper idag som måste läsas igenom men det ska jag nog göra i helgen, orkar inte ta tag i det nu och jag måste verkligen läsa dom ordentligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0