Veterinärbesök

Jaha, Jästsvamp visade det sig att Molly hade i öronen, tydligen något dom kan få ofta om dom har hängande öron. Om en vecka ska vi tillbaka igen och kolla om det blir bättre, blir det inte det så ska dom undersöka så det inte är av någon allergi. Men alltså fy fan vad dyrt det är, det är ju inte ens normalt! Bara undersökningen kostade 600 sen för att dom skrev ut ett recept 85 kr, sen fick jag ju ändå betala det jag skulle hämta ut, som man ändå kunde köpa receptfritt men då skulle man kalla det något annat. Tur att hon på apoteket var så ärlig så jag vet om det återkommer, då kan vi ju köpa det direkt och testa innan vi går till veterinären..

Nej nu ska jag ut och plantera av mig lite irritation över priserna! Fast jag är självklart jätte glad att vi kommer få bort det, men inte så kul att lägga ut så mycket pengar!

Och vi fick hoppa över hundkursen för först kom vi inte in direkt så vi var där till fem sen satt jag en halvtimme på apoteket och väntade på min tur, sen var Molly så himla trött så vi åkte hem och lät henne sova ist. Lilla bebisen!


Busiga lilla tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0