10 mars 2011

Hej på er gullisar!
Efter att ha sovit max 6 timmar i två nätter var jag som ni kanske märkte helt förstörd igår! Så idag sov jag till tio och nu är jag jätte pigg!
   Hahaha Johan insåg nyss att han skulle klippa sig om 20 minuter och han hade då nyss vaknat och klivit upp i princip, sjukt kul att se någon så stressad! Sen ringde Stina och sa att hon skulle komma över en stund i morgonbitti och svärmammsen ringde också nyss och sa att vi skulle få tre-rätters på lördag när vi ska ut och äta, fy fan vad gott!!! 

Ja ni hör ju, sjukt bra morgon!

Nu ska jag gå och vika lite tvätt och fixa lite innan det är dags för sista introdagen på det här stället, längtar nu tills jag får börja jobba med dom underbara människorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0