11 mars 2011

God morgon på er!
Idag vaknade jag vid åtta och har precis tvättat håret och ätit lite yoghurt till frukost, ska snart fixa mig lite inför den här awsomiga dagen. Stina ska komma hit och fika vid halv tio efter att hon har varit på någon jobbintervju här i stan och sen efter det ska Jompa och jag ner på stan och lämna in lite papper, sen ska jag försöka få lämna tillbaka mina trasiga leggins. Efter det ska jag väl börja koka lite sjömansbiff som älsklingen ville äta ikväll och ja ikväll har jag en dejt med Jossan, Linda och Louise. Vet inte riktigt vad vi ska göra eller var vi ska vara men mysigt som fan ska det iaf bli!

Hoppas ni med får en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0