12 mars 2011

Det var en riktigt mysig kväll med tjejerna igår! Först bakade vi kladdkaka, spelade mariokart och sen satte vi oss och tittade på I rymden finns inga känslor och den var så sjukt bra! Verkligen sevärd! Efter ett tag ville dom till donken så vi drog på oss kläder och tog vi oss en promenad dit. Tror tjejerna drog hem sen vid ett taget och strax efter det kom Johan hem..

Nu har jag nyss tagit en lång dusch, ska äta lite frukost nu och sen börja fixa mig, vid tre taget idag tror jag det var ska Johan, jag och hans släkt åka ut till Qwarn och äta en trerätters middag för att fira hans mormor som fyllde 80 förra helgen. Ska bli såå kul!

Nej nu måste jag fixa lite så jag hinner, ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0