18 mars 2011

Hej på er!
Vilket jävla väder va!? Trodde dom drev när dom sa att det skulle komma snö, men nää..

Jaja, idag vaknade jag vid nio men slappade i sängen till tio, nu har jag nyss ätit frukost och vi har börjat tvätta lite. Ska väl fixa mig och så under förmiddagen och sen när tvätt tiden är slut vid två ska Jompa och jag åka hem till pappa för han ska fixa min bil. Avgasröret är det typ hål i för den låter mer än en riktigt raggarbil, haha! Sen vid fem ska vi över till min moster för att fira henne, dock fyller hon i morgon men ah kalaset fick bli idag. Ska bli riktigt roligt!
   Efter det lär vi nog bara åka hem och ta det lugnt skulle jag tro..

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0