20 mars 2011

Hej på er!
Hoppas ni mår bra i det fina vädret, jag mår kanon!
Igår var jag ju hem till Madde och drack med henne, Johanna, Linda, Johan och Tomi och vi hade verkligen jätte roligt! Haha dock spårade det nog lite mot slutet då allt handlade om sexdiskussioner och Maddes jävla björn, hahaha! Vi hann iaf med en sväng till kebaben också även om vi frös ihjäl lite på vägen, sen drog alla hem till sig efter det.

Har nästan nyss vaknat och nu sitter jag och funderar på att dra och kolla på Johans träningsmatch mot min kusins lag om typ två timmar, vore sjukt kul! Hoppas jag får med mig någon bara..

Sen vid fyra är det dags att åka till Arboga för kalas, Agnes fyller två år idag och så ska vi även fira Stina som fyller 28 på tisdag, kuligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0