22 mars 2011

God morgon!
Jag har nyss tryckt i mig massa frukost och ska snart fixa mig, vid nio ska jag vara på möte med en studievägledare och sen vid tio börjar jag jobba, slutar vid fyra sen. Och ja, jag känner att jag har varit lite osmart med tiden, kommer aldrig hinna till jobbet till tio fast jag sa dock när dom ringde att jag kanske kunde vara där runt tio så jag hoppas hon jag pratade med har sagt så till skolan så dom inte dör om jag inte kommer prick.
    Det känns som om det kommer bli en låång och jobbig dag, mycket kommer snurra i mitt huvud ikväll men det kommer också vara så sjukt kul! Dock har jag haft ont i magen sen i går morse så jag hoppas det går över snart!

Nej hörrni, nu ska jag börja fixa lite. Ha en jätte bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0