26 mars 2011

Hej på er!
Jag har haft en ganska strulig natt tror jag, men det beror nog på att jag inte var såå trött igentligen. Drömde massa mardrömmar och sen vaknade jag pigg vid halv åtta, sen tvingade jag mig att sova till typ halv tio och sen låg jag bara och väntade på att hjärtat skulle vakna vid elva så vi kunde kramas lite.
    Johan håller på och packar nu och ska snart iväg på trekamp och lagfest och jag ska snart in i duschen och sen kommer Jossan hit för att umgås och fixa sig inför ikväll. Jag har passat på att bjuda hem lite tjejer för en tjejkväll och sen utgång, kommer bli så kul!

Nej nu ska jag kolla efter lite frukost, våfflor kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0