5 mars 2011

Hej på er!
Kvällen igår blev jätte rolig! Jag har aldrig spelat guitar hero förut så det var riktigt svårt i början men sen blev det sjukt kul! Tror vi kom hem därifrån vid två kanske och sen vid halv fyra kikade jag på klockan sista gången.
   Igår var jag tvungen att gå upp och ta en alvedon för jag hade så jävla ont i halsen, har haft ont på kvällarna några dagar men igår hade jag så ont så jag inte viste var jag skulle ta vägen! Har fått dricka vatten hela natten för att dämpa det och jag har fortfarande ont nu, så kass!

Ska iaf snart in och duscha och sen äta lite frukost för vid halv två ska Jompa och jag iväg till hans mormor och gratta henne, hon fyller 80 idag. Dock ska vi ut och äta nästa helg med typ hela deras släkt för att fira henne mer, men lite firad måste hon ju bli idag också!

Nej nu måste jag in och duscha, måste hitta något som dämpar halsen sen, kan ju inte bli sjuk nu när jag ska iväg och jobba nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0