9 mars 2011

God morgon på er!
Jag sitter här och är lite små seg, att gå upp halv sex är inte riktigt min grej.. Har en hel del att stå i känns det som idag så här får ni veta lite. 7.00-13.00 jobb, 13.00-13.45 möte på af så jag springer dit direkt när jag slutar. Efter det ska jag möta upp Anna och kika runt lite på stan, båda måste köpa presenter och sånt. Efter det ska nog hon antagligen med hit och så ska vi laga mat tillsamman, skulle även vilja ut på en pw också om jag hinner. Sen vid åtta ikväll måste jag ju se Sveriges mästerkock! Jao det är väl det jag kommer på just nu iaf och nu måste jag göra mig klar och dra iväg till jobbet!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0