Att vara i en svacka

Om man är depprimerad eller i en svacka är det samma sak? För mig är iaf depprimerad något sjukt allvarligt och att vara i en svacka är bara sjukt jobbigt. Jag själv är i en svacka just nu..

Att vara i en svacka är något av det värsta som finns, man tycker man mår så bra och att allt rullar på, men så vaknar man en morgon och det känns som om hela världen har gått under och man är helt tom. Jag är så trött, vill bara ligga i soffan hela tiden, vill inte prata och vill inte känna. Samtidigt så blir jag galen av att ligga stilla och vara hemma. Jag har massor jag kan hitta på, många vänner jag kan träffa men när jag tänker på det så blir jag bara ännu tröttare. Jag orkar inte glädjas åt något..

Men igår när jag vaknade upp efter en rolig kväll med mina vänner kändes det plötsligt mycket bättre, det känns som om jag är på väg tillbaka till mitt vanliga jag igen. Tänk att det kan vända så fort, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0