Braiga dag

Efter min lilla fika tidigare släpade jag med Johan ut på en pw, jag gick och han fick cykla, haha! Passade även på att gå in till stan och köpa presenter till Lena och Stina som fyller snart. Efter promenaden började jag med maten direkt, blev carbonara idag, mycket gott! Sen blev det lite slapp innan jag körde sittups, rygglyft och sånt här hemma. Har nyss duschat och nu kryper jag upp i soffan för resten av kvällen!
    Har tre saker som jag absolut ska se på tv ikväll, först ska jag kika på "Familjen annorlunda" på fyran sen "Världens bästa hotell" på trean kl nio och sen blir det nog "En unge i minuten" på tv fyrans webb innan det är dags att sova.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0