Duktiga tjejer

Jag är såå stolt över Anna och mig! Ingen av oss ville egentligen ut och springa men ändå gjorde vi det, 2km joggade/ sprang vi som tokar = intervaller och sen power walkade vi 2km till och fort som fan gick det! Och ja jag vet att det inte alls är speciellt mycket men ingen av oss är bra på att jogga och ingen av oss har joggat sen i somras, helt sjukt! Hahaha!

När jag kom hem så kastade jag i mig lite mat och duschade och nu ska jag slappa i soffan, packa grejer tills i morgon och ja sen sova.

Jag gillar mitt jobb så himla mycket just nu så jag vill bara komma iväg till jobbet i morgon och träffa ungarna och personalen och sen ha en underbar helg med mitt hjärta och sen tjejkväll och party på lördag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0