En dag i Västerås

Nu är jag hemma från västerås igen, är så sjukt trött! När vi kom till västerås drog vi direkt till Biltema och handlade allt svärpappsen skulle ha och min nya cdspelare till bilen och efter det åkte vi in till stan. Först käkade vi äcklig mat på Saffets och sen sprang vi runt i massa affärer, dock lovade vi varandra att bara köpa saker vi kan ha nu och inte massa sommar saker. Men allt jag hade tänkt köpa som läppstift och sånt fanns inte och typ allt var ju sommar kläder så vi hittade inte speciellt mycket, men en tröja och några trosor från gina blev det och så köpte jag en present till Agnes som fyller snart. Ringde sen Jossan och var arg över att jag inte hittade något läppstift så hon skulle kolla lite åt mig i morgon, hehe. 
    Sen insåg vi att klockan var fem över fem och parkeringstiden var slut men vi hade flera affärer där vi hade hängt undan saker så det slutade med att vi fick springa som tokar till alla affärer och ner till station där vi hade parkerat, haha!

När vi sen kom till Köping igen så åkte vi hem till sväronen och lämnade grejer och nu är jag hemma igen. Om några minuter är det dags att äta, Laxsås och pasta står på menyn idag och det ska bli såå gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0