En fullspäckad dag med mitt hjärta

Oj vilken dag jag har haft! Först massa städning och handling sen mer fix hemma och sen åkte Jompa och jag ut till sväronen. Johan och hans pappa började greja med att sätta in min nya cd-spelare och Anna, jag och hennes mamma åkte och handlade. Efter det åt vi alla smörgåstårta till mat, såå gott! Och sen fortsatte dom ute i garaget och vi andra kikade på Halv åtta hos mig.
    Vid halv nio gav vi upp och åkte hem, cd-spelaren krånglade så den ska svärpappsen kika vidare på i morgon ist. När vi kom hem tog jag en varm dusch direkt och nu ska jag snart kolla på En unge i minuten och efter det blir det nog snart sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0