Färdigjobbat för idag

Nu är jag hemma igen, har hunnit ta en snabb dusch och nu ska jag mysa framför tv'n med en macka och lite yoghurt. Johan är och tränar och jag vill bara ha hem honom så jag får berätta om min kväll, men jag säger väl lite till er ist då.. Jag kan inte säga så jätte mycket än eftersom jag bara varit där några timmar, men det är verkligen helmysiga människor som bor där, många olika personligheter. Jag tycker det påminner ganska mycket om ett vanligt ålderdomshem fakitskt.. Och ja, jag vet inte mer vad jag kan säga, jag tror att jag kommer gilla det iaf!

Nej nu ska jag äta och slappa lite innan det är dags att sova, jobbar ju förmiddag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0