Frågor

Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Hårfärg?
Mörkblond typ
Ögonfärg?
Blå!
Soluppgång eller solnedgång?
Svårt val, men soluppgång på sommaren så man vet att snart kommer det en varm dag!
Syskon?
Japp, jag är ju lillasyster till Elin, Stina och Isak
Favoritmånad?
Juli, sommar
Vem ringde du senast?
Jompa
Vem ringde dig senast?
Linda!
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Till mamma "Tack :D"
Vad är dagens planer?
Diska och veckohandla
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag har lite smått telefonfobi så, sms!
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda!
När såg du senast din mamma?
Jag vet inte riktigt, förra veckan?
När vaknade du idag?
Vid tio
Vem fick dig att skratta senast?
Jompa, som alltid!
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Yes
Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
Sover du med eller utan kläder?
Utan!
Hur många landskap har du bott i?
Öhm ett?
Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja det är ju lite min grej, haha!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota!
Humör just nu:
Glad och lättad
Favoritgodis:
Allt
Är det nåt du absolut inte äter:
Brända saker
Vad sa du senast:
"Vad sa du? Jag lyssnade nog inte"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Framtiden
Sommarplaner:
Barfota, sola, bada, grillkvällar med vänner och massa fester i klänning och bara ben!!!  
Fisk eller badkruka:
Fisk!
Hur många kuddar sover du med:
Två, min och lite av Johans
Favoritväder:
Sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
En båt, en kapten och mat
Spelar du nåt instrument:
Nope
Morgon- eller nattmänniska:
Inget, haha! Är trött på kvällen och trött på morgonen så dagmänniska kanske..
Sparare eller slösare:
Slösa ekonomiskt!
Bästa film:
Ingen aning, älskar många!
Tror på liv på andra planeter:
Ja!
Tror du på mirakel:
Ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Absolut men alla har en gräns när folk går för långt och den kan jag absolut visa var den är.
Är du kittlig:
Ja!
Snarkar du?
Pfff nej!
Stjärntecken?
Vågen
Rädd för insekter?
Ödlor, usch!
Äckligaste insekten:
Ödlor!
Största svaghet:
Matvrak, haha!
Det här är jag bra på:
Allt jag vill vara bra på, man kan det man vill!
Bästa bok?
Ingen aning
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att kunna trolla
Vad vill du jobba som?
Vet inte, något med människor
Pizza eller hamburgare?
Pizza!
Skriver du dagbok?
Bloggen är väl lite en dagbok?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Har tre tatueringar och har haft olika piercingar som jag sen har tagit bort så nu är jag nöjd för ett tag..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Välstädat!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Aldrig i livet!
Vilken hand håller du gaffeln i ?
Höger
Är du rädd för blod?
Nej!
Saltar du på maten?
Ja, jag är saltoman!
Gillar du att sjunga?
Jao
Anser du att du är stark?
Njae
Brukar du sola?
Jaaa!!
Vad gör du om du får hicka?
Hickar?
Använder du knark?
Nope
Kaffe, te eller inget?
Te ibland
Har du en besatthet?
Närhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0