Gårdagen

Igår då.. Tjejerna droppade in en efter en och det blev lite olika dryckesspel och massa snack innan vi kilade iväg till krogen. Väl framme var det en sjuk kö eftersom det var löning och överdrivet mycket folk där inne, och så spelade dom bara kass musik. Strax efter ett tröttnade jag och gick hem med Johan, sen la vi oss och pratade massor när vi kom hem, haha världens fyllesnack! Jag låg och pussade läppstifft i hans panna såg jag på några bilder i mobilen nyss också, haha! 
    Men ah det var iaf riktigt roligt på förfesten, tjejkvällar är alltid sååå kul!

Vaknade idag av att Jossan ringde och ville komma och hämta sina grejer, strax efter det kom även Madde. Efter det har jag bara slappat här, ska ta och leta reda på lite frukost nu tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0