Plång plång plång i Saras hår

Jag har alltid haft fint, blankt, lent och hållbart hår. Alltså jag tappar ju såklart hår som alla andra men jag har sen jag var liten aldrig haft ett enda strå som gått av, sådär som man har när det sticker ut massa små från huvudet.. 
    Men idag när jag plattade håret hörde jag bara plång plång plång och så kollar jag mig i spegeln och inser att jag har massa strån som gått av! Fy fan jag är så arg!! Jag tycker ändå jag skyddar mitt hår bra med inpackningar, plattar inte varje dag osv. Dock har jag börjat spreja det mer och jag vet inte om det kan påverka? Men nu ska jag iaf fixa värmeskydd så jag hoppas att mitt hår börjar läka igen då.. Hatar att ha massa fjun!!!

Och inte nog med att jag har en värdelös hårdag så skulle dom ta kort på mig på jobbet idag, för att ta fram och visa eleverna så fort jag är där. Kul att ha kort på mig som ser ut som ett troll, jag kommer skrämma dom stackars ungarna! Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0