Ris och Ros

Nu har jag jobbat färdigt för idag, kom typ nyss innanför dörren och då ringde sväronen och sa att dom skulle komma förbi och fika, trevlans! Dagen har gått bra det är så kul att vara tillbaka där igen! Fick även en tid att jobba till i morgon eftersom en personal var sjuk och dom gärna ville ha in mig, nice!

Ja och hur gick det hos syon då? Totalt skit!! Usch jag var så arg när jag åkte till jobbet, inte något hjälpte hon mig med! Sen frågade hon om jag kunde tänka mig att flytta och det sa jag nej till men ändå började hon kolla på utbildningar i gbg.. Nej fy det var inte bra! Ska mejla till olika högskolor eller något ist eftersom hon inte verkade veta ett skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0