Sara går i sömnen

Hahahhaha Johan berättade idag att jag hade gått i sömnen inatt, ska försöka återberätta det så gott jag kan!

Jag kom utranglandes från sovrummet och ställer mig i dörröppningen.

Jag- Johan.. Johan.. Johan?
Jag- Naken? Filmen.. Stor..
Johan- Va??
Jag- Ja filmen
Johan- Men jag tittar inte på film
Jag- Men spelet.. Naken..
Johan- Går du i sömen eller?
Jag- Nej!!
Jag- på tv'n
Johan- Men det är ingen film.. Går du i sömen!?
Jag- Neeej!!
Johan- Men jag tittar inte på film jag tittar på The Big Bang Theory! Går du inte sömnen!?
Jag- Men neej!!

Och ja sådär höll det på och Johan fortsatte fråga om jag gick i sömnen, sen hade jag bara vänt mig om och vinglat in i sovrummet. Johan hade gått efter för att se så jag inte trillade och då hade jag typ kastat mig i sängen och snurrat runt och haft mig.
    Sen frågade Johan igen om jag gick i sömnen och jag hade sagt nej, suckat högt och somnat, hahahah!

Så jävla typiskt för att vara jag!


Kommentarer
Postat av: Jossan

hahahah fan vad kul att du svarar att du inte går i sömnen!

2011-03-10 @ 16:28:43
URL: http://josefiineg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0