Sara tänker om

Idag har jag tänkt massor på det där med min självbild och träning. Jag har alltid tänkt att jag ska bli träna för att bli smalare eftersom jag alltid känner mig så mycket större än alla andra osv, men idag insåg jag att min uppfattning av smal är någon som ser ut som en pinne och med min lite kurviga kropp så kan ju jag så klar inte se ut så. Så idag bara slog det mig hur jag ska tänka och jag tänker dela med mig av det till er så kanske jag kan lyckas peppa någon annan lite..

Ist för att tänka att jag ska träna för att bli smal och snygg så ska jag acceptera att jag har en kurvig kropp och jag kommer alltid se ut så här, jag kommer alltid väga mycket osv. Men jag kan träna för att min kropp ska må bra, för att bli lite mer tight men framförallt för att jag ska känna mig bra och fin! Det här är saker som många människor pratar och skriver om men jag har nog aldrig tidigare verkligen fattat det som idag och jag måste säga att en stor tyngd har lyfts från mina axlar. Från och med idag tränar jag för att må bra och jag vet att jag ser bra ut som jag redan gör!


Jag är fin, precis som jag är!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Japp det är du verkligen! :)

2011-03-03 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0