Sliiiiten cheey

Får jag säga en gång till att jag är så trött att jag dör? Tack! Jag är så trött att jag dööör!!
Det slutade med att jag satte mig i soffan och så fick Anna stå för matlagningen. Det är nu man skulle ha en kökssoffa så man kunde ligga där på när hon lagade maten precis som när jag var liten hemma hos mamma. Aja men ah så åt vi och det var gott, hade ju inte ätit sen halv sex i morse, så jag var skapligt hungrig! Nu åkte precis Anna hem och jag ligger i soffan och är sjukt mätt! Orkade inte ens duka av.. Johan sitter och pratar i telefonen med sin mamma, vi ska ut och äta med typ hela hans släkt på lördag så vi måste förboka maten och så, ska bli riktigt roligt!

Nej nu måste jag vila lite till så jag orkar duscha och sånt sen. Tur att jag jobbar kväll i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0