Snart dags för jobb

Nu har jag precis ätit och pratat lite med en annan som precis har börjat på LSS-boendena, trevligt! Ska ta och fixa mig nu sen kila iväg och jobba, idag går jag 15.00-21.00 och ikväll är sista intropasset och sen börjar jag på riktigt!

Jag blev uppringd från chefen på särskolan om att jobba nästa tisdag men då har jag typiskt nog intro på ett boende så det funkade ju inte.. Tråkigt när allt är samtidigt men det löser sig nog! 
   Och något annat som är lite halvdumt är att jag har köpt nya leggins så tog jag på mig dom nyss och såg att det är hål i dom och prislappen har jag tagit bort. Men jag har kvar kvittot så jag lär ju få byta dom??

Förresten så ska dom byta portkod här hemma, hur fan ska det gå? Efter ett år här har jag typ nyss lärt mig koden vi har nu och så kommer dom och byter, så kan dom ju inte göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0